1. ÜLDIST
Tooteid müüb K-Power OÜ (Reg. Nr: 12818616). Toodete hinnad ei sisalda käibemaksu ning kauplemisel juurde see ei lisandu. Toodete hinnad on eurodes.

2. TELLIMINE
Tooted tellitakse internetipoe ostukorvi kaudu. Klient nõustub iga tellimuse puhul kehtivate tarnetingimustega.

Samm-sammult ostujuhend

Ostlemise juhised:
1) Leia toode, mida soovid osta
2) Vali vajadusel värv või mudel
3) Lisa toode ostukorvi
4) Ava ostukorv ning täida kontaktandmed
5) Kinnita, et nõustud kauplemistingimustega
6) Vali makseviis
7) Soorita makse

3. MAKSMINE
Makseid vahendab ja maksevahendusteenuseid pakub Maksekeskus AS (Reg. Nr: 12268475). Maksekeskuse teeninduse abil saad lihtsalt, paindlikult ja turvaliselt internetis oste sooritada. Meil saate maksa pangakaardiga, internetipanga kaudu või järelmaksuga.

Maksekeskus AS (Reg. Nr: 12268475)
Estonia Pst 1, Tallinn, Estonia

E-poes on võimalik tellimuse eest tasuda kasutades Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, Liisi, COOP Pank või POCOPAY pangalinke.

4. TARNEVIIS
Tellimus toimetatakse kirjaga kohaletoimetamisaadressile. Tellimuse toob kohale Omniva.

Varuosadele saab samuti tulla järgi ka meie esindusse.

5. TARNEKULUD
SMARTPOST / OMNIVA (Hind: 3.95€)
Valides SmartPosti või Omniva pakiautomaadi tarneviisi on paki tarneaeg 1-3 tööpäeva.

POEST KÄTTE (Hind: 0.00€)
Tellimusele võib ka iseseisvalt järgi tulla meie esinduse lahtiolekuaegadel. Asume aadressil Mere Puiestee 8, 10111 Tallinn.

6. TARNEAEG
Tellitud kaup tuuakse kohale 1-3 argipäeva jooksul tellimuse vastuvõtmisest.

7. GARANTII
Müüja kohustub andma lubatud garantiid. Kui tootel avastatakse viga, peab klient võtma viivitamatult müüjaga ühendust , et viga parandada. Valest kasutamisest tingitud vigade puhul garantiitagastuste eest müüja ei vastuta. Varuosadele antakse aastane garantii. Aku garantii kehtib kuni kuus kuud. Garantii juhtumiteks on näiteks aku paisumine. Garantii ei kata mehaanilisi kahjustusi, näiteks telefoni mahakukkumise tagajärjel tekkinud kahjustusi. Aku garantii 6 kuud.

8. TAGASTAMISÕIGUS

Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete kliendile üleandmisest. Selleks peab Klient saatma taganemisavalduse e-maili aadressile ( pood@puhelinfix.ee ). Kauba tagastamisel on klient kohustatud toimetama tagastatava kauba kaupmehele 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi teate kaupmeheni jõudmisest. Tagastamisega seotud kulud summas kuni 7€ tasub klient (v.a. juhul, kui üleantud tootel ilmnevad puudused). Toote tagastamise korral kannab Kaupmees toote eest tasutud summa (v.a. postikulu, mille Klient tasus toote kohaletoimetamiseks) samale pangakontole, millelt vastav makse kaupmehele laekus 30 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest Kaupmeheni. Kauba taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata ning tagastama toote koos pakendiga.

Kui toote kaitsekile või plomm on avatud, lõppeb tagastamisõigus vastavalt programmitoodete litsentsitingimustele. Tagastamisõigust ei ole ka muude müügikõlbmatute või kasutatud toodete puhul. Me ei käsitle reklamatsioone, kui rike on tekkinud kliendil seoses paigaldamisega.

Meie ekraanid on enne kliendile saatmist testitud emaplaatidel.

9. KAHJUDE HÜVITAMINE JA VASTUTUSE PIIRANG
Müüja ei vastuta kliendi väärasest juhendamisest või muudest müüjast mitteolenevatest teguritest tulenevate kulude või kahjustuste, samuti ka muude kaudsete või otseste kahjude eest. Müüja vastutus defektse toote eest piirneb toote hüvitamisega.

10. VÄÄRAMATU JÕUD (FORCE MAJEURE)
Müüjal on õigus tühistada tellimus, kui hinnakujunduses on tekkinud silmanähtav viga või kui kaubatarnija ei suuda toimetada tellimust kohale mõistliku aja ehk 30 päeva jooksul.